Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Potrzebna kosa do 500zł
Autor Wiadomość
elkamiloo 

Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 5
Wysłany: 26 Lipiec 2013, 13:44   Potrzebna kosa do 500zł

Witam! Jestem laikiem w tym temacie. Mieszkam w mieście i nigdy nie miałem potrzeby zakupu kosy spalinowej, ale ostatnio jestem posiadaczem niezłej działki około 2400m2, lecz uczęszczam tam raz w roku, a więc trawa jest wysoka.

SEDNO SPRAWY: Potrzebuje kosy spalinowej do 500zł. Koszenie trawy i lekkich chaszczy o wysokości około 1m, raz w ciągu roku. Kosa ma po prostu to skosić, nie interesuje mnie sthil, husqvarna itp. Dobrze jak by była składana (wiem, wiem, lepsze są całe).

W tym roku kosiłem ją kosą firmy NAC 2KM ~50cm3 (nie znam modelu). Pracowała naprawdę dobrze (dla laika bez zarzutu).

Co polecacie? Proszę o pomoc.
 
Ama Poland 
dystrybutor Ariens

Imię: Aleksander
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 281
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Lipiec 2013, 15:14   

Zawsze klientom mówiłem, żeby wybili sobie z głowy kosy składane, jeśli nie muszą takich brać. Miejsce łączenia to zawsze słabe ogniwo.

Sprawdź wiadomość prywatną.
_________________
Dystrybutor Ariens, Agrinova, Trolla, Emiliana Serbatoi
 
markab.com.pl 

Imię: Marcin
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Rumia
Wysłany: 26 Lipiec 2013, 17:40   

Jak nie interesują Cie porządne kosy to kup tego NACa. Co skosisz to skosisz, resztę dokosisz jak wrócisz z serwisu.
_________________
Pozdrawiam
M.
 
troku 

Imię: Andrzej
Pomógł: 109 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 2366
Skąd: Poznań tel. 665 200 900
Wysłany: 26 Lipiec 2013, 17:42   

Dobrze mówisz Marcinie ale niech nie bierze na dzielonej rurze.
 
elkamiloo 

Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 5
Wysłany: 27 Lipiec 2013, 14:07