Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z wyborem kosiarki spalinowej - do 2000zl
Autor Wiadomość
Juliann 

Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 8
Wysłany: 1 Maj 2013, 20:23   Problem z wyborem kosiarki spalinowej - do 2000zl

Witam wszystkich,
Zacznę od tego, że w temacie kosiarek jestem zielony :-P
Od kilku lat zastanawiam się nad kupnem spalinówki.
Ogród 600m2. Dużo krzewów, drzewek, o które plątał się kabel. Do zaszłego lata kosiłem elektryczna, która pod koniec sezonu umarła.
Kolejnym powodem dla którego jestem zdecydowany zainwestować w dobrą nową kosiarkę jest fakt, że od tego roku będę się opiekował działką około 2500m2.
Dodam, że interesuje mnie kosiarka spalinowa z napędęm, wyrzutem bocznym i opcją mielenia.
W związku z tym mam kilka pytań do znawców tematu:
- Ile powinienem wydać na sprzęt z którego będę zadowolony?
- Czy warto płacić za markę/znaczek (JD,Honda,husqvarna)?
- Na co poza silnikiem zwracać uwagę przy wyborze?
- Sprzęt wybrać w interncie, czy w specjalistycznym sklepie (markety,obi,castorama itd. odpadają, chyba ?)
Pozdrawiam ;-)
 
Mark 

Imię: Marek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 23
Skąd: Tczew
Wysłany: 2 Maj 2013, 01:10   

Skoro masz dużo przeszkód do obkaszania, to najlepszym wyborem będzie kosiarka z przednim napędem. Wszelkie dziwolągi typu Toro z ADS, czy JD z MowMentum Drive System w tym przypadku odpadają, ponieważ coś takiego nie sprawdza się za dobrze przy częstym manewrowaniu.


Juliann napisał/a:

- Ile powinienem wydać na sprzęt z którego będę zadowolony?


To nie jest dobre pytanie... :lol: Im więcej, tym lepiej - zależy czego oczekujesz. Aluminiowe podwozie, fajny silnik, gadżety i to, czy producent stwierdził, że maszynę można zakwalifikować jako "profi" - potrafią sporo podnieść cenę.