Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Trakorek - jaki wybrać?
Autor Wiadomość
kond50 

Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 2
Wysłany: 8 Maj 2016, 10:04   Trakorek - jaki wybrać?

Witam,

Chciałbym w najbliższym czasie kupić traktorek, mam trzy modele na oku. Bardzo proszę o Waszą opinie bo sam jestem zielony jeśli chodzi o taki sprzęt, nie za bardzo w tym wypadku zależy mi na cenie, choć chciałbym się zamknąć w 15 tys zł. Chciałbym po prostu kupić jak najlepszy sprzęt, który będzie bezawaryjnie działał przez wiele sezonów. Powierzchnia do koszenia to około 4000m. Jak myślicie, który z tych poniżej ma na to największe szanse :


1. Viking MT 5097Z

2. Snapper RPX200

3. John Deere X135R

Jeśli oczywiście macie jakieś inne propozycje, to chętnie je rozważę. Z góry dziękuje za pomoc.
 
kamilos 

Imię: Kamil
Pomógł: 38 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 1103
Wysłany: 8 Maj 2016, 10:57   

Wybierz Snappera, bije na głowę pozostałe traktorki z twej listy. Jak będziesz o niego dbał to będzie ci służył latami.
 
kond50 

Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 2
Wysłany: 8 Maj 2016, 12:28   

Rozmawiałem właśnie na temat snappera w kilku lokalnych sklepach i odradzano mi jego zakup ze względu na to, że będę miał problem z serwisem, a poza tym sprzedawca mówił, ze składany jest w chinach i to nie to już ten sam snapper co kiedyś. Poza tym, polecał bardzo Vikinga, że to porządny niemiecki traktorek i na pewno będę zadowolony. Zdaje sobie sprawę, że pewnie najwięcej może na nim zarobić i stąd takie zdanie. Co o tym myślicie ? Czy ktoś ma może tego snappera ? Cenna jest dla mnie każda opinia.
 
kamilos 

Imię: Kamil
Pomógł: 38 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 1103
Wysłany: 8 Maj 2016, 12:47