Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Olej na sprzęgle MTD MH40-40
Autor Wiadomość
conri 

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 812
Wysłany: 26 Maj 2012, 22:53   Olej na sprzęgle MTD MH40-40

Po kilku minutach następuje poślizg sprzęgła i zanik napędu osi.
Po demontażu silnik od strony walka napędowego suchy, Ale w kielichu sprzegła "mokro"
Przekładnia smarowana smarem stałym. Skąd moze olej sie dostawać Zasprzęgalnie następuje przez obniżenie łożyska sprżegłowego z kielichem w stożkowym bębnie osadzonym na wałku przekładni, Czyżby siła odsrodkowa wyrzucała smar z łozyska .A może suw walu w ramach luzu wzdłużnego powoduje "pompowanie" oleju.Ale suche elementy ruchome. Poza bębnem i miską obsady.
Silnik Briggs serii 10D (3,5-4 KM)
Dwukrotnie zdejmowałem silni od przekładni i wałek suchy
Ostatnio zmieniony przez conri 26 Maj 2012, 22:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
Henry58 
serwisant

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 555
Skąd: skandynawia
Wysłany: 31 Maj 2012, 18:23   

Witam.Jeżeli występuje smar stały przy obrotach ,to również powinny być uszczelniacze.Popatrz dobrze, może któryś przepuszcza.
_________________
Henry58
 
troku 

Imię: Andrzej
Pomógł: 109 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 2366
Skąd: Poznań tel. 665 200 900
Wysłany: 2 Czerwiec 2012, 09:47   

W tych przekładniach smar wychodzi górnym uszczelniaczem
1. jest go za dużo i wypycha
2. jest uszkodzony górny uszczelniacz pod kołem pasowym i należy go wymienić.
Proponuję rozkręcić, wyczyścić przekładnię i po skręceniu uzupłnić smar do wskazanego poziomu-masz dwie śruby jedną uzupełniasz smar a druga to kontrola poziomu, tylko do niego powinno go być.
 
dolek 
sprzedawca serwisant

Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 3 Czerwiec 2012, 10:25   

raczej poprzez forum tego nie naprawimy
 
conri 

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 812
Wysłany: 3 Czerwiec 2012, 11:29   

Dzięki za podopowiedź ,ale za chłodo by jechac "do garażu" Ale wskazówki zanotowane
 
conri 

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 812
Wysłany: 22 Lipiec 2013, 14:14   MH40-40 OK MTD

Po roku pora powrocić.
Sprżet jest dokladnie jak na rysunku. Zastanawia mnie brak simeringu na dolnym fragmencie walka pionowego przekładni.Część nr 34 to łożysko

zenbit_katbilder_e3_03356a_01_png-1292-1800.jpg.png
Plik ściągnięto 167 raz(y) 1002,83 KB

Ostatnio zmieniony przez conri 22 Lipiec 2013, 14:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
Google

Wysłany:    Reklama Google


 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum