Stuk pojawiał sią gdy korbowód był lekko skoszony podczas suwu. Tzn gdy główka korbowodu była po lewej stronie sworznia ,a dół po prawej wykorbienia. Normalnie powinien pracować prostopadle. Tak jednak nie jest .Wystepuje luz zarówno na łożysku igiełkowym sworznia jak i czopa.Czy to kwestia tylko łożyska na sworzniu . Czy taki wał kwalifikuje się do wymiany czy tylko regeneracji.
Tłok jako istotny element jest o.K. Nie ma żadnych śladów przytarć, wżerów.Było nie było firma MAHLE . Niestety forum nie przewiduje możliwości zamieszczania plików video Nawet tych małych do 2 MB.
krzychu1 Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 147
Wysłany: 20 Czerwiec 2014, 12:43
Sprawdzałeś luz na pierścieniach dokąłdneij luz pierścieni w rowku tłoka? to moze byc przyczyną tych lekkich stuków.
conri Pomógł: 31 razy Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 812
Wysłany: 20 Czerwiec 2014, 12:49
Poszedłem po eliminacji podejrzanych elementów.Wymieniony tłok sworzeń pierścienie. Nie stuka.Gładź w bdb kondycji (nikasil) więc warto było.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum