Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Victus Hunter VSS 53 L70 Loncin
Autor Wiadomość
chris18404 

Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 68
Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 18:01   Victus Hunter VSS 53 L70 Loncin

Mam problem z uruchamianiem kosiarki, trzeba szarpac po 15razy, regulowałem linkę ssania na śrubie regulacyjnej i motylek ssania dotykał metalowego ogranicznika jednak teraz już nie dotyka i nawet nie jest w połowie. LInki już nie ureguluję ponieważ skończyła się izolacja aby na ścisku przytrzymało linkę. Co z tym mozna zrobić?



drugi problem to jak zgaszę maszynkę i ją pcham (silnik zgaszony) to w tylnych kołach słychać głośne tarcie, bardzo proszę o pomoc.
 
jerzyk 
jerzyk

Pomógł: 76 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1670
Skąd: kowary
Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 18:14   

z odpalaniem to nie problem wystarczy wymienić linkę a tylne koła trzeba zdemontować i wyczyścić powinno pomóc ;-)
 
konradviking 
Mirek Handlarz ;)

Imię: Konrad
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 116
Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 18:18   

co do kół, musisz rozebrać koła, zdjąć je, oraz zębatki które zdejmuje się poprzez zdjęcie zeegera, dobrze je nasmaruj nawet najtańszym smarem, i poskładaj z powrotem. Nie jest to trudna operacja, z pewnością dasz radę, rozbieraj jednak koła pojedyńczo, bo to na której stronie są zębatki ma bardzo duże znaczenie.

CO do ssania, kosiarka odpali za 2-3 pociągnięciem ale ważne jest to aby "motylek" jak go nazwałeś dotykał właśnie tego ogranicznika. W przeciwnym wypadku kosiarka na połowie ssania będzie bardzo ciężko zapalać tak jak jest u Ciebie.,

Możesz skrócić nieco linkę, i wygiąć tą "zetkę" na jej końcu nieco bliżej, przy pomocy szczypiec z cienkim końcem. Najlepiej zdejmij tą linkę, i zobacz czy mechanizm przy silniku jest sprawny, jeśli poruszasz ręcznie tą dźwignią gdzie montujesz linkę zobacz czy wtedy ssanie się załącza. Póki tego nie naprawisz nie męcz niepotrzebnie startera, lepiej zrobić silnik tak aby zapalał za 2-3 pociągnięciem bo wykończysz starter
 
chris18404 

Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 68
Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 19:35   

konradviking napisał/a:
co do kół, musisz rozebrać koła, zdjąć je, oraz zębatki które zdejmuje się poprzez zdjęcie zeegera, dobrze je nasmaruj nawet najtańszym smarem, i poskładaj z powrotem. Nie jest to trudna operacja, z pewnością dasz radę, rozbieraj jednak koła pojedyńczo, bo to na której stronie są zębatki ma bardzo duże znaczenie.

CO do ssania, kosiarka odpali za 2-3 pociągnięciem ale ważne jest to aby "motylek" jak go nazwałeś dotykał właśnie tego ogranicznika. W przeciwnym wypadku kosiarka na połowie ssania będzie bardzo ciężko zapalać tak jak jest u Ciebie.,

Możesz skrócić nieco linkę, i wygiąć tą "zetkę" na jej końcu nieco bliżej, przy pomocy szczypiec z cienkim końcem. Najlepiej zdejmij tą linkę, i zobacz czy mechanizm przy silniku jest sprawny, jeśli poruszasz ręcznie tą dźwignią gdzie montujesz linkę zobacz czy wtedy ssanie się załącza. Póki tego nie naprawisz nie męcz niepotrzebnie startera, lepiej zrobić silnik tak aby zapalał za 2-3 pociągnięciem bo wykończysz starter


a smarowanie nie wpłynie negatywnie na napęd? Szczerze to myślałem żeby uciąć tą linkę i skrócić ale nie wiem czy da rade ją wygiąć w kszałcie zetki na końcu
Mam jeszcze problem z tym że po naciśnięciu wajchy napędu załącza się on po 2-3 sekundach i czasem są nierówne obroty :/
  
 
konradviking 
Mirek Handlarz ;)

Imię: Konrad
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 116
Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 19:39   

nie wpłynie tam są zapadki w których fabrycznie jest smar tylko z czasem on wysycha i dlatego to zaczyna skrzypieć. Prawdopodobnie kończy Ci się również linka od napędu, no i sama przekładnia

wygniesz tylko trzeba użyć trochę siły, i nie przesadzić z idealnym "modelowaniem" końcówki bo może się ona ułamać.

Wiesz to tylko chińska kosiarka, masz typowe usterki które dolegają jej po 2-4 latach użytkowania. Trzeba by tak szczerze wymienić linkę od napędu, od regulacji obrotów, i gaźnik. Albo pokosić rok dojechać całkiem i kupić nową
 
chris18404 

Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 68
Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 19:50   

konradviking napisał/a:
nie wpłynie tam są zapadki w których fabrycznie jest smar tylko z czasem on wysycha i dlatego to zaczyna skrzypieć. Prawdopodobnie kończy Ci się również linka od napędu, no i sama przekładnia

wygniesz tylko trzeba użyć trochę siły, i nie przesadzić z idealnym "modelowaniem" końcówki bo może się ona ułamać.

Wiesz to tylko chińska kosiarka, masz typowe usterki które dolegają jej po 2-4 latach użytkowania. Trzeba by tak szczerze wymienić linkę od napędu, od regulacji obrotów, i gaźnik. Albo pokosić rok dojechać całkiem i kupić nową


a ten napęd można gdzieś jeszcze na śrubie , lince podregulować?
 
konradviking 
Mirek Handlarz ;)

Imię: Konrad
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 116
Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 19:52   

możesz podciągnąć lekko linkę, takim srebrnym regulatorem na połowie jej długości
 
chris18404 

Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 68
Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 22:28   

konradviking napisał/a:
możesz podciągnąć lekko linkę, takim srebrnym regulatorem na połowie jej długości


Dzięki za odpowiedzi, a żeby wyczyścić gaźnik, to gdzie go znajdę i jak to zrobić?
 
Google

Wysłany:    Reklama Google


 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum