Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Kosiarka spalinowa z nap. SANLI. Jaka świeca zapł. i pasek.
Autor Wiadomość
HenryK3 
HenryK3

Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Jaworzno
  Wysłany: 21 Lipiec 2017, 23:33   Kosiarka spalinowa z nap. SANLI. Jaka świeca zapł. i pasek.

Witam.
Od wczoraj jestem posiadaczem a chciałbym być użytkownikiem:
kosiarka spalinowa z napędem SANLI LSP 460 S3A
silnik OHV 135ccm 2,6kW/3100obr średnica koszenia 46cm
Stan techniczny słabawy, piasty kół zużyte, kosz w stanie opłakanym, nóż bardzo zmęczony, urwana dźwignia reg. obrotów itp
Udało mi się jakoś uruchomić silnik na przypadkowej świecy, napęd ruszył po założeniu paska... ale po chwili pasek został zmielony :(
Jak w temacie - proszę o pomoc:
-jaka jest dedykowana świeca zapłonowa
-jaki pasek do napędu
Za wszelkie inne porady też będę bardzo wdzięczny.
Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
HenryK3

Kosiarka1.jpg
Plik ściągnięto 75 raz(y) 50,12 KB

Kosiarka2.jpg
Plik ściągnięto 121 raz(y) 107,13 KB

_________________
:)
 
jerzyk 
jerzyk

Pomógł: 76 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1670
Skąd: kowary
Wysłany: 22 Lipiec 2017, 07:53   

gratuluje zakupu chińskiego zlomu bez zaplecza serisowego -części brak.
Brawo - ty
 
Trak 

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 105
Wysłany: 22 Lipiec 2017, 10:08   

W tym silniku oryginalna świeca to Torch F6RTC. Parametry tej świecy, to:

- gwint M14,
- długość gwintu 18 mm,
- szczelina między elektrodami 0,7 mm +- 0,1 mm.

Zamiennikami mogą być np.:

- Champion N9Y (RN9Y, RN9YC),
- Bosch W7DCR,
- NGK BPR 6ES.

Niestety, wymiarów paska nie udało mi się ustalić. Skoro stary pasek został zmielony, to pozostaje wg mnie metoda "sznurkowa" czyli wyznaczenie długości za pomocą sznurka opasanego na obu kołach. Szerokość można ustalić mierząc szerokość rowków kół.
_________________
widzę Chorągwicę
 
HenryK3 
HenryK3

Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 23 Lipiec 2017, 00:55   

Bardzo dziękuję za odpowiedzi, porady.
Już wiem, że wtopiłem prawie półtorej stówy no i brnę dalej ;-)
NGK BP 6ES była uszkodzona, wydawała się nieoryginalna. Po wymianie paliwa kosiarka odpaliła na starej Iskra FE65P. Wcześniej zmieniłem szczelinę cewka-koło magnesowe. Wydawało mi się, że ok 1mm i ok 0,3mm były nieprawidłowe. Silnik uruchamia się łatwo i pracuje przyzwoicie. Koła wymagają tulejowania, kosz trzeba naprawić.
Docelowo muszę przeprosić moje stare dolniaki B&S.
Mocno kopcący z krzywym wałem, drugi z urwanym korbowodem i trzeci bez gaźnika, stan nieznany i z uszkodzonym korpusem. Tak się składa, że każdy to inna wersja :-(
kolektora ssącego, gaźnika, regulatora obr. itd
_________________
:)
 
Google

Wysłany:    Reklama Google


 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum