Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
czym różnią się kosiarki z napędem od kosiarek bez napędu?
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 18 Styczeń 2007, 09:28   

Prosze wybaczyc pewnie banalne pytanie (jestem kosiarkowym laikiem) - czym roznia sie kosiarki spalinowe zwykle od tych z napedem?
 
Gość

Wysłany: 14 Marzec 2007, 10:27   

Witam Panie Robercie
Różnica pomiędzy kosiarkami z napędem a bez napędu to taka, że kosiarkę bez napędu trzeba pchać osobiście a kosiarka z napędem sama się napędza (przeważnie 1 bieg do przod) trzeba jednak zaznaczyć, że kosiarka z napędem jest zalecana na duże powierzchnie koszenia tam gdzie po włączeniu napędu będziemy kosić dłuzszy odcinek i nie powinno się kosić krótkich odcinków tam gdzie są posadzone krzewy i drzewka które musimt podczas koszenia omijać ponieważ włączanie i rozłączanie napędu znacznie skraca żywotność tego mechanizmu. Oczywiście można kosić też w tym przypadku nie włączając napędu tylko pchać tę kosiarkę tylko trzeba się zastanowić czy wtedy warto przy zakupie dopłacić do tego napędu (różnica pomiedzy kosiarką z napędem a bez to ok. od 150 do 200 zł).
Zapraszam Panie Robiercie do obejrzenia naszego sklepu internetowego www.kosiarki-odsniezarki.pl
Polecam kosiarki bez napędu:
1. Victus V 46 B35 NOWOŚĆ
2. WR6502 B3,75/46
kosiarka z napędem:
1.WR6520 BS6IC/46 SUPER KOSIARKA POLECAM NAJBARDZIEJ :roll:

Pozdrawiam i życze udanych zakupów.
 
Gość

Wysłany: 1 Maj 2007, 13:04   

nie zgadzam się z gościem powyżej

napęd jest bardzo przydatny, właściwie nie wyobrażam sobie teraz koszenia kosiarką bez napędu, nie ważne czy na małym ogródku z drzewami czy na dużym obszarze. A to że się w końcu napęd zużywa i psuje to świadczy tylko o kiepskich kosiarkach jakie oferujesz w swoim sklepie.